22 May 2013

Hati.

Assalamualaikum.





Terima kasih kepada kak Aisyah Shakirah kerana sudi berkongsi video ini ke public. And first time saya tengok video ini dalam blog kawan baik saya, Adlina. Terima kasih kawan kerana sudi meng 'share' kan video yang memberi manfaat ini. :') And a grate thanks to iluvislam.com

Ya Allah. Bak kata kawan saya, sentap kejap. Hmm. Memang masa first saya tengok vid tu, tersentap yang amat.

#headshot #muhasabahdiri #AllahuRabbi

'Bimbinglah aku ke jalan-Mu, Ya Allah'

Satu video sahaja. Satu sahaja. Dengan satu video ini, semua yang memberi impak yang besar.

Teringat kata-kata Kak Ina :

'Jaga hati, jaga iman, jaga diri. Jaga betul-betul. Jangan biar orang sebarangan duduki hati awak tu. Jaga kemas-kemas. Elok-elok. Save for the right one je. Dekatkan diri awak kepada Allah. Dia Maha tahu segala-galanya. Ingat pesan kak ina ni. Take care. <3'

2 comments: